Reparatie en onderhoud voor Saljol rollators

Mocht u een probleem ondervinden met uw rollator, dan kunt u ons direct bellen en kunnen wij u begeleiden naar een oplossing. Als je een defect product hebt ontvangen, volg dan de aanwijzingen hieronder.

Als u een defect product hebt ontvangen

Als je nieuwe product een defect vertoont en je wilt het terugsturen voor een vervangend product, dan is dit wat je moet doen:

  • Als u het artikel bij Rollz heeft gekocht, stuur dan een e-mail met de volgende informatie en documentatie naar info@rollz.com:
    – Informatie over je bestelnummer en wanneer je de rollator hebt gekocht.
    – Voeg foto’s of een video toe van het defect en de doos waarin uw artikelen zijn aangekomen.
    – Beschrijf het probleem zo goed mogelijk.
  • Als u het artikel in een andere winkel of in het buitenland heeft gekocht, neem dan contact op met uw dealer om een oplossing te vinden.

Op zoek naar reserveonderdelen of accessoires?

Heeft u vervangende onderdelen nodig voor uw rollator?

Of het nu komt door slijtage of schade, wij hebben de juiste reserveonderdelen om uw rollator in topconditie te houden.

Saljol carbon rollator